Jak pozycjonować stronę firmową?

Jak pozycjonować stronę firmową?

Posiadamy pewne strony firmowe, które działają na rynku lokalnym, regionalnym czy krajowym. I zależy nam na tym, aby pojawiło się na nich jak najwięcej użytkowników, którzy są zainteresowani naszą ofertą. Jest to możliwe, jeśli opanowaliśmy skuteczne pozycjonowanie takiej strony firmowej w wynikach organicznych. Czym są wyniki organiczne? To wyniki w wyszukiwarce Google, które pojawiają się poniżej reklam Google Adwords, czyli linków sponsorowanych. Aby uzyskać w takich wynikach dobrą pozycję, to należy dbać o naturalne pozycjonowanie swojej strony firmowej. Jak się to odbywa?

Pozycjonowanie strony firmowej przez treść na stronie

pozycjonowanie strony firmowej przez content marketing i kurs pozycjonowania

Wyszukiwarka Google zaznacza, że ogromne znaczenie w skuteczności pozycjonowania stron internetowych odgrywa Content Marketing. Co to takiego? To unikalna treść, która znajduje bądź prowadzi do naszej strony internetowej. Nie chcemy więc duplikować treści, ponieważ takie działanie mogłoby sprawić, że otrzymalibyśmy ban. Jest to szczególnie ważne, jeśli na stronie firmowej umieszczamy pewne teksty, na stronę główną i wszystkie podstrony.

Nie należy kopiować takich tekstów od konkurencji, lecz musimy stworzyć coś unikalnego. Później za pomocą pewnych programów antyplagiatowych możemy dokładnie sprawdzić czy zachowaliśmy 100% unikalności takiego tekstu. Jeśli tak, to możemy pozwolić sobie na jego umieszczenie na stronie i mieć pewność, że będzie pozytywnie odebrany.

Jednak nie tylko zasady Google i SEO powinny być dla nas tutaj ważne. Liczy się również użytkownik, który pojawi się na stronie. Należy więc tworzyć teksty również pod nich, aby mogły im odpowiadać, a zachęcam zachęcać do pewnych akcji. Nie zawsze musimy samodzielnie się tym zajmować, ponieważ takie unikalne treści jest w stanie dostarczyć nam kreatywny Copywriter.

Pozycjonowanie przez prowadzenie bloga

pozycjonowanie strony www przez prowadzenie bloga i seo kurs online

Prowadzenie bloga firmowego to gwarancja poprawy wyników strony firmowej w Google, na wybrane słowa kluczowe. A zarazem możliwość budowania własnej marki i wizerunki firmy. Gdy blog jest odwiedzany przez coraz większą rzeszę czytelników, to część z nich może zostać naszymi Klientami bądź zdecydować się na polecenie naszych usług.

Należy jednak korzystać z odpowiednich narzędzi Content Marketingu, dzięki który otrzymujemy kolejne pomysły na tytuły i słowa kluczowe.

  • www.anserthepublic.com
  • www.ubersuggest.io
  • adwords.google.com/intl/pl_pl/home/tools/keyword-planner/
  • keywordtool.io/
  • www.hubspot.com/blog-topic-generator
  • headlines.sharethrough.com/
  • www.portent.com/tools/Etle-maker

To pewne z nich, więc warto byłoby uwzględnić je podczas prowadzenia bloga. Dzięki temu dostarczymy naszym czytelnikom naprawdę wartościową treść.

Pozycjonowanie strony firmowej po SEO Kurs online

pozycjonowanie strony firmowej przez kurs seo online Ogarnij Pozycjonowanie

Unikalna treść na stronie, a zarazem prowadzenie bloga to tylko 2 przykłady na pozycjonowanie strony firmowej. Jest ich o wiele więcej, jak założenie zaplecza, dostosowanie strony pod względem seo czy pozycjonowanie w Social Media. Te i inne sposoby są dokładnie przedstawione i wyjaśnione prze kurs seo “Ogarnij Pozycjonowanie”. Na takie szkolenie pozycjonowania powinien pozwolić sobie każdy właściciel strony firmowej – bez względu na jej zasięg.

Nie musimy być programistami i ukończyć szkołę informatyczną, aby zrozumieć treść SEO, która znajduje się w tym kursie. Wszystko jest ukazane w prosty sposób, a dodatkowo otrzymujemy przykład najlepszych narzędzi i instrukcję, jak z nich korzystać krok po kroku. Możemy również liczyć na wsparcie autora kursu 🙂

Jesteś właścicielem strony firmowej i chcesz, aby była naprawdę popularna?! Zapraszam na kurs Ogarnij Pozycjonowanie!

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *