Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Posiadanie sklepu internetowego nie okazuje się takie trudne. Jego stworzenie jest możliwe już za pomocą prostych platform do tego przygotowanych, jak Shoper, Shoplo, PretaShop i wiele innych. Natomiast sam sklep online nie zapewni nam od razu ogromnych przychodów, nawet jeśli uzupełnimy w nim asortyment o wiele produktów i usług. O co więc powinniśmy zadbać? Liczy się skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych. I nie musimy być tutaj wykwalifikowanymi pozycjonerami, aby sobie z tym poradzić. Jak to możliwe?

Istnieją pewne narzędzia i techniki seo, których opanowanie okazuje się bardzo proste. Dodatkowo nie musimy poświęcać na to wiele czasu, a zauważymy, jak później przyczynia się do zwiększenia popularności naszego sklepu, w którym to pojawia się więcej stałych klientów. To wszystko przedstawia nam kurs seo online “Ogarnij Pozycjonowanie”, z którego warto korzystać. Natomiast poniżej kilka wskazówek z wielu, które się w nim pojawiają.

Pozycjonowanie sklepu internetowego w Google

pozycjonowanie sklepów internetowych w Google

Pozycjonowanie e-sklepu warto zacząć od wyszukiwarki Google. Ona wyznacza nam pewne zasady pozycjonowania, tak zwane White SEO. I jeśli dbamy o ich wdrożenie, to później nasz sklep jest przez tą wyszukiwarkę jeszcze lepiej oceniany. Od czego warto zacząć. Gdy posiadamy dobrze ułożony sklep online, właściwie przygotowane i opisane w nim produktu. Pamiętajmy o zastosowaniu unikalnych opisów, a nie dostarczonych przez producenta.

Chcemy się pod tym względem wyróżniać, aby klienci i Google oceniło nasz sklep jeszcze pozytywniej.

W następnej kolejności pamiętajmy o promocji linku, który prowadzi do naszego sklepu internetowego i jego konkretnych produktów. Starajmy się takie linki umieszczać na stronach www, gdzie klienci mogą poszukiwać nasze produkty. Na przykład na forach tematycznych, serwisach ogłoszeniowych oraz w wielu innych miejscach. Taki link building na pewno pozytywnie wpłynie na pozycję naszego e-sklepu. Ale to nie jedyna opcja, na której powinniśmy się skupić.

Pozycjonowanie sklepu online w Social Media

pozycjonowanie sklepu internetowego w social media

Istnieją media społecznościowe, z których możliwości warto korzystać. Gdy tak czynimy, to później dostrzegamy, jak wiele nam zapewniają. To przede wszystkim proste dojście do dokładnej grupy odbiorczej, która jest zainteresowana naszymi produktami. Wystarczy tylko stworzyć sklep na Facebooku i starać się później zachęcać klientów, aby korzystali z naszego tradycyjnego sklepu, w którym mogą utworzyć własne konto.

Posiadając taki sklep na Facebooku możemy również ustawić pewną kampanię reklamową FB Ads. W niej dokładnie wybieramy naszych odbiorców, czyli ich wiek, zainteresowania, potrzeby, oczekiwania, miejsce zamieszkania i wiele więcej. Im dokładniejszą grupę stworzymy, tym większe prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszych produktów.

Nie zapominajmy również o promocji naszego sklepu internetowego na kanale YouTube. W nim możemy przedstawiać recenzje naszych produktów, dzięki czemu klienci będą mogli się do nich tym bardziej przekonywać.

Chcesz więcej wskazówek na temat pozycjonowania stron www i sklepów internetowych? Zapisz się na Pozycjonowanie KURS, a już niedługo uzyskasz dostęp do najlepszych informacji w tym zakresie 🙂

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *